marți, 7 decembrie 2010

Fraze care imi plac

Am vazut multi oameni mentionand fraze enervante. Parca si eu scriam la un moment dat despre fraze care m-ar face sa iau persoana care le spune si sa cant cu ea la drujba. Dar azi ma simt mai in forma. Review-ul e gata si daca tot ma simt destul de bine dispus, m-am gandit sa ma iau mai degraba de fraze care imi plac. Ceea ce pun pariu ca v-ati dat seama din titlu. In orice caz, eu incerc aici sa trag sa fac o introducere ca sa nu intru direct in miez.

Stiti frazele alea celebre? De exemplu cand a aparut Ice Age sau Shrek, toata lumea baga citate din cele doua cand contextul era potrivit. O sa afisez acum o lista de fraze care tot timpul au fost o sursa de ras in apartamentul in care stau. Nu voi mentiona contextul in care au fost spuse/citate pentru ca e mai amuzant sa va las pe voi sa va folositi imaginatia.

Acestea sunt fraze culese de pe net sau din filme (de fapt, majoritatea cam din acelasi loc) si care sunt folosite ori de mine ori de un coleg de apartament in anumite situatii (de cele mai multe ori ca raspuns sau reactie la anumite chestii):

aYou've been spending our rent money... on filipino hookers?

aAnd some skittles

aThey'r not hookers... They'r massage therapists...

aBALLS!

aNever stick your dick in a pudding

aAnd whistled for a baboon

aYOU'R a hooker!

aAnd remove them ... (through your .......)

aTo the idiotmobile!

auuu... Nice death spike...

aAaawww... This isn't where I parked my car...

aThat's wrong... (on so many levels...)

aIt may still be good pudding and you could try explaining that for an hour, but no one's gonna eat it BECAUSE YOU STUCK YOUR DICK IN IT !! (de multe ori e folosita doar ultima parte)

Si multe altele pe care momentan nu mi le amintesc. Ghilimelele, mi-a fost lene sa le pun.

4 comentarii:

  1. nice!
    App, interesant titlul, chiar esti inspirat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. "Fraze care imi plac"? Da... adevaru ca m-am scremut ceva pana sa ma gandesc la el :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ma refeream la titlul blogului ;)) "In pana mea" - Povestiri, nemultumiri si aberatii din culisele penei mele

    RăspundețiȘtergere
  4. a... da... Se pare ca am uitat sa-mi iau azi pastilele :P
    oh well... to the idiotmobile!

    RăspundețiȘtergere