luni, 7 septembrie 2009

Mi-am uitat user name-ul si parola :|

Nici nu stiu de ce mai postez pe aici. Mai mult ca sigur am mai putine vizualizari ca o rosie stricata. Unul din motive (acela ca mi lene se subintelege) ar fi ca nu mai tin minte username-ul si parola.
Am o tona de adrese de mail si nu mai tin minte pe care dintre ele am folosit-o pentru chestia asta. Mai multe adrese inseamna si mai multe parole. Bineinteles ca n-as putea sa pun naibii aceeasi parola la toate adresele. Sunt ceva mai paranoic de feleul meu. Ma tem ca guvernul american, canadian, argentinian, albanez si a altor republici bananiere au ganduri rele cu mine si vor sa inceapa prin a-m fura macar una din adrese. Asta si explica faza de la yahoo cand mo pus sa imi selectez doua intrebari de cheie intr-o zi cand am intrat pe mail... Daca pierd adresa aia, macar am altele de rezerva ca sa nu poata ajunge usor la ele T-H-E-M.
Deci toate conturile mele sunt asa de bine securizate incat nici eu nu am acces la ele.

P.S.
presupunand ca cineva o sa vada postarea asta (yeah, right...), cred ca o sa urmeze itnrebarea "da cum ai reusit sa postezi ceva nou daca t-ai uitat useru si parola?" Way ahead of you. Asta-i o poveste pe alta data.
Urmatoarea postare o sa fie... cand o sa-mi amintesc ca am un blog si, mai important, ce user si parola am pus.

P.S.2
Be carefull T-H-E-Y are watching

Un comentariu: