joi, 25 februarie 2010

Cel mai tampit joc facut vreodata

AAAAhhhhh. F$&#-i *$^#(# $^ #^@(%@+ *(#$%@ *^$&% de ^$&(#*^ ^&%#( ^%# si de ^&$*(&# &^*$*# cand sa *^%*&$(*& $#^&#* ##($
Ma dispera. GTA San Andreas. Ce naiba o fost in capu alora de la Rockstar sa faca asa o porcarie? Plictiseala e in floare si m-am gandit sa joc San Andreas (ca asta-m merge pe calculatoru meu) ca sa treaca timpu. De fiecare data cand il instalez ma gandesc cat de stupid e facut, dar in lipsa de ocupatie il instalez.

Sa intram putin in detalii. JOCU SUGE. De fiecare data cand il joc, imi place sa incerc sa ajung dintr-un capat al orasului in altul cu masina intacta. Slabe sanse. Abia reusesti sa ajungi in cartieru vecin fara sa-ti botesti masina. Masina care parca-i facuta din carton. La cea mai usoara atingere t-ai indoit bara sau iti zboara capota. Si de ce nu reusesti sa-ti pastrezi masina intacta? Inteligenta artificiala este inexistenta. Mergi ca omu cu masina, iti pastrezi banda, ajungi intr-o intersectie, faci dreapta si buf. O intrat taranu in tine. Na. Patasti... Da devine si mai iritant cand se intampla sa intri intro masina. Faci o greseala, sau sa baga idiotu in fata ta, ii indoi masina, dupa care tipu nu te mai lasa in pace. E mereu pe urmele tale sa te buseasca. Intra in tine, te impinge pana la nesfarsit, nu te lasa sa faci nimic. Singura solutie e sa te dai jos din masina (daca reusesti) si sa-i expediezi un glont in moalele capului.

Mai departe. Mergi ca omu pe jos. Doar trebuie sa ai grija si de conditia fizica in joc nu? Mergi la sala, alea alea. Mai mergi si tu pe jos nu numa cu masina. Ei. Incearca sa treci o strada. Dau astia peste tine de parca ai fi invizibil. Nu. Nu-i faza ca treci o strada aglomerata si sa poate intampla. Se intampla des sa meara ala cu viteza melcului si tot sa dea peste tine. Nu stiu... sa mai imbuteliaza masinile (cred ca termenu pe care-l caut e imbuteiaj sau ceva de genu), unu isi pierde rabdarea si ocoleste celelalte masini, luandu-te pe tine drept scurtatura. In general se intampla cand am de ma luptat cu gasti rivale. Cand imi pun si eu tinta pe unu, ma trezesc ca ma impinge unu cu masina si ma pune la pamant. Cand iau cu mine niste oameni sa ma ajute sai macelaresc pe rivali, astia la un moment dat sa plimba aiurea, se baga in fata masinilor, se lasa impuscati, etc. Ma dispera cand cad. Aica raman intins pe asfalt si trebuie sa ma ridic. Unii ar avea timp sa castige un rasboi mondial pana sa ridica personajul meu. La ce folos atata tras de fiare in sala cand nici nu esti in stare sa te ridici? Faze pe care le patesc destul de des cand sunt cu motoru. Ma lovesc de un gard sau ceva, viteza nu-i neaparat sa fie mare si zbor de pe motocicleta si aterizez pe pista de asfalt, iar dintii imi sunt trenu de aterizare.

Si sa ajungem la cea mai enervanta faza posibila: autostrazile. De fiecare data cand joc jocu asta, mi frica sa intru pe autostrada. Autostrada este un drum pe care se merge foarte repede. Dar aici se merge exagerat de repede. Fara nici un fel de reactie din partea tipilor care conduc masinile. Daca le pui un stalp in fata, in el intra. De fiecare data cand intram pe autostrada, ma tot trezeam ca ma busea unu din spate. Eram cu o masina mai sportiva, echivalentu unui ferrari sau ceva de genu, mergeam pe autostrada, prindeam viteza, si la un moment dat intra unu in mine cu un taxi. Deci aia merg ca niste lemings. Sa izbeste unu de mine, dupa care buseala in lant. Mai apare unu care intra in ala care o intrat in mine si tot asa. Masinile alea parca au fost puse intr-o prastie gingantica si lansate. Era o misiune, probabil cea mai enervanta, in care trebuia sa fur 4 motociclete de la politisti si sa le urc pe un trailer tras de un camion care era in miscare. Pe autostrada... Si era contra cronometru... La fel si tensiunea mea arteriala... Reuseam sa fur o motocicleta de sub nasu politistului, asta daca nu ma calca nimeni pana atunci, dupa care strecoarate pe stradute, nimic prea complicat, si urca motocicleta pe trailer. Daca poti... Hai ca motocicleta nu-i masina si daca stai exact pe mijlocu drumului (de fapt mergi pe mijlocu drumului, nu stai) e posibil ca idiotii sa nu intre in tine. Dar in momentu in care ma apropii de trailer (care, cum spuneam, e in miscare) ma chinui sa-l nimeresc, eventual mai dau pe langa si pana la urma ori intra unu in mine din spate si cad de pe motor. Iara ridicate... ia motoru si fugi din nou dupa camion. Si asta contra cronometru. In cazul fericit in care nu intra nimeni in tine, se mai poate intampla idiotenia sa nu poti urca pe trailer. De ce? Pentru ca un imbecil cu inteligenta celor de la Rockstar a intrat cu masina in trailer. Deci a urcat pe bucata aia de rampa cu masina si o calca in continuare de parca ar vrea sa ajunga undeva. Na. Joaca daca poti. Dar in lipsa de altceva...

Si politia. UAT DA FAC? Asta era o problema inca din GTA 1. Daca esti cu masina si atingi (intentionat sau nu) o masina de politie, atunci toata politia din orasu ala intra in modu seek and destroy. Jeeez... In Mafia macar o pateai cu politia in functie de ce faceai. Treceai pe rosu (da, in Mafia sunt reguli de circulatie) si era un politist prin zona, suna sirena, opreai, plateai o amenda, la revedere. Mergeai prea repede, la fel. Conduceai pe banda gresita... stiti voi... (de fapt sti tu... ca am impresia ca mai am un singur cititor). Si te si incurca la greu politia cand aveai de luptat cu gasti rivale. Na... plauzibil... dar iritant.

Jocul in sine a fost o idee faina. Cand a aparut primul GTA. "uaaaauuu... poti merge prin oras, sa impusti alea alea si sa iei ce masina vrei, cand vrei... ci tareeee....". Dar dea lungu vremii, jocu s-a prostit. Cred ca o sa-m pun Mafia... N-am asa mare libertate in jocu ala, nu pot sa ma schimb, sa trag de fiare, sa agat femei sau sa zbor cu Harrier-u, da macar e facut mai inteligent. Cum am spus. Exista reguli de circulatie, trebuie sa le respecti, dar macar le respecte si ceilalti. Adica mergeam pe autostrada (ieseam din oras) si cand era unu in fata mea, daca claxonam se dadea la o parte ca sa trec. Foarte lejer, iar masinile nu-s facute din carton. De ce n-au putut si cei de la Rockstar sa faca ceva la fel? Doar nu-i asa greu.

In fine. Ma bag la niste somn si maine dimineata ma pun sa joc Rome Total War. Am cucerit aproape toata Europa, am dita mai armata si inamicii mei cad ca mustele. Pace si sex!

2 comentarii:

  1. Eu-mi pun mainile'n cap cu jocurile voastre! Ma tot chinui sa-i gasesc jocuri lu' barbati'miu care sa-i placa si dupa ce gasesc ceva care sa mearga pe pc, nu-i place... Urmeaza sa-mi trimita cumnata'miu o placa video si poate am mai mult succes. I hate all on-board!

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm se pare ca nu s-a inselat black Cat sri lucrusoare interesante pe acilea..mai trec.

    RăspundețiȘtergere