luni, 21 iunie 2010

There goes the neighbourhood...

In ultimile cateva zile lumea ma tot intreaba ce-am patit, daca am inebunit etc. Nu, nu am patit nimic. Si da, instabilitatea mea mentala e un fapt cunoscut de ceva vreme. Asa ca nu mai puneti intrebari stupide. M-am tuns dintr-un foarte simplu motiv, acelasi din care scriu acuma articolul asta. De fapt ar fi mers sa-l fi scris weekendul asta cand era cazul, dar lenea fiind mare... pana mi-am amintit username-ul si parola... in fine...

Marele motiv din care m-am tuns si scriu acuma randurile astea: ITZ TU FACHIN HAT! Bine... acuma s-a mai potolit ceva vremea, (note to self, scrie despre ceva cand e inca relevant...). Urmeaza acum paragraful in care ma plang de caldura mai tare ca un pensionar care se plange ca nu are loc in tramvai.

Fratele meu... nu se mai poate... clima se duce naibii... weekendu asta apartamentul in care stau era o sauna. Am luat serios in considerare posibilitatea sa deschid larg usa si sa pun un semn "Sauna. 10 lei ora". Asta in timp ce colegul de apartament a luat si mai in serios posibilitatea sa-si faca o plantatie de maslini si sa-si lanseze propria sa afacere.

Tot el, care avea planuri sa ramana in Iasi peste vara ca sa lucreze si-a schimbat planurile si o taie in Radauti unde e cat de cat mai racoare. Ceea ce cred ca as face si eu si inca cateva sute de oameni care se gandesc sa evacueze orasul. Caldura asta o sa ma faca la psihic. Deja m-a determinat sa ma tund. Cine stie ce lucruri oribilie si blasfe... blasfemit... si alte lucruri care sunt descrise prin blasfemie as putea face. In ritmul asta, la vara, poate o sa ma trezesc zacand sub umbra unui zmeur, recitand poezii in timp ce ma barbieresc. Pe limba...

Eu personal as evacua planeta. Serios. Clima se strica cu totul. As zice ca e timpul sa construim nave - colonie si sa plecam naibii spre Alfa Centauri sau in cel mai apropiat sistem unde se gaseste o piatra pe care se poate trai. Si unde ar fi si net. Lasati-o incolo de planeta, defrisati tot ce gasiti, ocideti animalele pe cale de disparitie, lansati arsenalul nuclear (sweet :D), martienilor si toate raselor extraterestre care vreti sa ne invadati, you can have this rock.

Gata. Ma duc sa ma bucur de racoare cat mai dureaza. Si daca tot ies, cred ca o sa ma interesez sa cumpar niste teren pe luna. Pace si sex!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu