miercuri, 25 august 2010

Nimic interesant

Sunt in vacanta si e bine. Momentan cea mai mare grija a mea a fost (pana acu jumate de ora) sa ud niste ardei si vinete.

Acu m-am intepat si eu putin la net si am vazut in pagina de start la google chrome ceva care se cheama "in pana mea". Plin de curiozitate, am dat clic sa vad ce-o mai fi si asta dupa care constat cu stupoare: asta-i blogu meu. Aaaa... da... mai trebui sa si postez una alta si pe aici. Ei bine, tapa. Nu prea am ce posta momentan. De fapt m-am gandit eu la niste aberatii zilele trecute dar lenea e prea mare sa le mai si astern pe hartie. Tastatura. Monitor. Pe... pana mea...

Eu is bine, sanatos, multumim pentru intrebari, fac bine, o facut taicamiu o vizita prin tara, mio lasat un borcan zdravan de tutun, o luna de zile nu mai trebuie sa dau bani pe tigari. Am fost la motofest, poze, alea alea o sa pun mai tarz... alta data, m-am imbatat bine, si nu mai stiu ce sa zic, acuma scriu pur si simplu sa ma simt eu bine ca scriu o fraza mai lunga.

Gata. Pot dormi linistit la noapte ca am mai postat ceva (ca altfel tare ma mai zvarcoleam in somn). Acuma ma bag sa joc ultima misiune la star craft 2 pe care o pastrez de aproape o luna pentru ca am ajuns acolo cam in doua zile.

Un comentariu: