joi, 26 august 2010

Vreau la scladat

Cum spuneam ieri, sunt in vacanta. E o caldura de nu mai sti unde sa te ascunzi de soare, iar eu am avut o revelatie: vreau sa merg undeva la o apa. Un rau ceva unde se poate face o baie. Zilele trecute vorbeam cu var-mea la telefon si ea era la Fratauti. Cel mai fain loc din zona unde se poate face o baie ca in amintirile lui Creanga. Acolo mergeam cand eram mic si era superb. M-am innegrit de ciuda cand am auzit unde-i var-mea. VREAU SI EU !!!

Acu vreo doua nopti am si visat ca sunt la apa. Era un fel de combinatie intre mare si lacul Ciric din Iasi. In sensul ca intrai direct la apa adanca. Atunci, ca in orice vis care implica apa, am sarit cu capul inainte in apa. Dupa care m-am trezit. Abia acum, recent, mi-am dat seama de ce mai visam apa, si ma tot aruncam in ea. Creierul meu inapt incearca sa-mi spuna ca o trecut un car de ani de can nu m-am mai balacit intr-un rau.

N-am mai fost la un scaldat de ani buni de zile. Ultima oara cand am fost cred ca eram prin clasa a 7-a sau a 8-a. Si nu mai rezist. Zac pe canapeaua de pe terasa la soare, cu tigara in gura si ma gandesc cum, ccand, cu cine, etc. sa fac sa merg la Fratauti. Deci se baga cineva? Avem nevoie numai de o masina cu care sa mergem. Daca nu, merge si cu bicicletele. No, f$#ui shitu ma-sii... bicicleta mea cam oale si ulcele. Tre sa caut pe cineva sa mi-o resursciteze. Nu-i nimic. Cat de mult detest chestia asta, pot merge si pe bara, numa sa ajung la Fratauti.

Si inainte sa spuna careva "da di ci nu mergi la mare?", NU. Nu vreau neaparat la mare. E costisitor si e departe. Vreau pur si simplu sa ma duc intr-o zi la un rau si sa ma arunc in el. HAI BA... nu se baga nimeni?

Un comentariu:

  1. Nu-ti recomand sa vii la mare pentru ca s-a cam racit vremea pe la noi. Mai bine ia de fa-ti o amintire de si Creanga sa te invidieze. Nu uita sa ne-o barfesti si noua! Have fun!

    RăspundețiȘtergere