duminică, 12 septembrie 2010

Lipsa de inspiratie...

Stateam azi dimineata, zaceam pe terasa si sorbeam dintr-o... Stai putin. Ia sa vad ceva... Asta am zis si ieri.

Asadar. Pentru ca am o stare de parca imi gaureste cineva capul cu o bormasina, nu am nici un chef sa ma screm pentru insipiratie. Prin urmare, voi vorbi despre VREME.

Astazi, vremea in Radauti va fi insorita cu sanse foarte ridicate de "bagamias banii, inca n-am facut review-ul la joc", iar la amiaza, averse usoare de "no, rahat... mi se termina tigarile...". Spre seara se anunta vreme mai furtunoasa cu (mi se) rupere de nori. Si de vreme. Si de tot.

Ma bag sa vad care-i treaba cu jocul respectiv. Daca imi trece mahmureala, poate revin mai tarziu cu o postare cat de cat mai normala. Pana la urma, ce-i normal si ce nu-?

Un comentariu:

  1. Partea cu "no, rahat... mi se termina tigarile..." o sa fie si la mine dar cu completarea "nu's tigari in sat".

    RăspundețiȘtergere